◆◆◆ یاهو ◆◆◆

● ألا یا ایهالساقی ادر کأسا" و ناولها
که بی می بر نمی خیزد هیاهویی ز محفلها
سبویی پر کن ای زیبا شر و شوری فکن در جان
به سحر ساغرت بزدا غبار غفلت از دلها ...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

★★★ شعر تری از حقیر ★★★

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ب.ظ

■ مثل مجنون ترک قیل و قال کن

بهر لیلایت الف را دال کن

■ هم رها کن هرچه داری غیر او

زان سپس با یاد رویش حال کن .


★ محید شجاعی ★

♥ سروده شده در زادروز فرخنده امام رضا علیه السلام در زنجان ( مورخه : 1395/5/24 ) . ♥

" ساعت دو و ربع بعد از نیمه شب . "

  • مجید شجاعی

شعر تر

نظرات  (۲)

درررررود بی پایان خداوند بر حاج آقا شجاعی عزیز. من شعر هاتونو خوندم خیلی خوب بودند ما هم خودتونو وهم شعراتونو وهم صدای زیبایتان را دوست داریم. 

ارادتمندت....
پاسخ:
سلام وحید جان !
درود بر شما ، نظر لطف شماست . من نیز شما را بسیار دوست دارم و امیدوارم شاهد فتح قله های علم و دانایی توسط شما باشم .
مانا باشی عزیز .
درررررود پایان خداوند بر حاج آقا شجاعی عزیز. من شعر هاتونو خوندم خیلی خوب بودند ما هم خودتونو وهم شعراتونو وهم صدای زیبایتان را دوست داریم. 

ارادتمندت....
پاسخ:
سلام مجدد وحیدجان
بنده لیاقت این همه ابراز محبت شما را ندارم . داریم درس پس میدیم . از محضر انورتان تمنای دعای خیر هستم .
سربلند و پاینده باشی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی